اهانت به حضرت محمد (ص) را محکوم نماییم کشت گلخانه ای پدیده پردرآمد در حیطه کشاورزی - کشت و فراوری گیاهان دارویی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://golnilufarabi.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

تصÙ?Û?ر Ù?رتبط

با توجه به شرایط آب و هوایی و خشکسالی های اخیر کشور و کاهش بیش از حد منابع آبی، آبیاری قطره ای جایگزین روش های قدیمی آبیاری از قبیل غرقابی شده و کشت گلخانه ای با استقبال زیادی روبرو شده است.

با توجه به بذرهای اصلاح شده و پربازده موجود در بازار و نیاز به آب کم در آبیاری قطره ای گلخانه ای، می توان با زیر کشت بردن گلخانه ای سطح کوچکی، درآمدهای بالایی داشت.

دوستانی که به دنبال کار و درآمد هستن و تا کنون به نتیجه نرسیدن میتونن این کار رو امتحان کنن در مرحله اول سعی کنین بلندپروازی نکنین و از کم شروع کنید (مثلا جای 500 متر از 100 متر شروع کنید) تا روال کار دستتون بیاد و تجربه کسب کنید بعد به مرور زمان میتونید سطح زیر کشت گلخانه ای خودتون رو وسعت ببخشید. هرچند ما هم هنوز در ابتدای کار هستیم اما مواردی که خودمون بهش رسیدیم رو اینجا به اطلاع دوستان میرسونیم تا از تجربه ما بتونن استفاده کنن.

با آرزوی موفقیت برای تمام جوانان موفق سرزمینم

 

«مژده به دوستان علاقمند به گل و گیاه زینتی و همچنین دارویی»

 

ما در مجموعه خودمون چند نمونه گیاه دارویی (به لیمو. نعنا فلفلی. راعی. گل ساعتی) برای فروش داریم و همچنین در این مجموعه گیاهان زینتی فراوانی مانند (آموفیلیا. انواع کاکتوس. سیکاس. انواع بگونیا. آگلونما. دیفن باخیا) آماده فروش هست.
دوستان میتونن جهت سفارش به شماره تلفن 09111775527 پیامک بدن بعد از بررسی پیامکها و موجودی گیاهان بهتون اطلاع داده میشه و میتونین برای خرید اقدام کنین.

 

 

لینک کانال تگرام : https://t.me/kaktooskhas

آدرس : استان گلستان- شهرستان کلاله- شرکت گلخانه ای گل نیلوفر آبی کلاله


[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 97/3/25 ] [ 11:45 صبح ] [ مهندس شهرکی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 221469
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیغام ورود و خروج